مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-16سياسي

قوه قضاییه: زندانیان اوین در پی آتش سوزی با خانواده های خود تماس گرفتند


شب گذشته و پس از اتفاق آتش سوزی در زندان اوین، بلافاصله امکان تماس زندانیان با خانواده ها فراهم شد و این شرایط تا نزدیک صبح ادامه داشت.

- ببینید برای نخستین بار اتفاق افتاد؛ گپ و گفت یک روبات انسان نما با نمایندگان پارلمان بریتانیا نامه جمعی از احزاب اصلاح طلب به رییسی برای برگزاری تجمع اعتراضی/ با وجود گذشت بیش از دو هفته پاسخی به نامه ما به وزیر کشور داده نشده علم الهدی: امریکا گفت آشوب های اخیر باعث شده تا دیگر به برجام نیاز نداشته باشیم / عده زیادی از بازداشت شدگان آب و غذا می خواستند، اما هیچکدام مهر نماز نخواستند وزیر خارجه: بخشی از مطالبات مسالمت آمیز است که پاسخ داده می شود/ در زاهدان، شعار و عکسی از مهسا نبود نظرسنجی از 40 فعال اقتصادی/ کسب وکار 97.

5 درصد از فعالان اقتصادی ایران از اختلالات اینترنت آسیب دید/ممکن است برخی از کسب وکارها به کلی از بین بروند رای دادگاه آلمان به سود بانک ملی ایران واکنش مهاجرانی به اظهارت دبیر ستاد امربه معروف: سران قوا، نمی خواهند فکری برای اظهارنظرهای بی مهار و بحران آفرین کنند؟ نماینده مجلس: واردات خودرو ظرف دو هفته آینده انجام می شود صدور مجوز خروج خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی توقیف شده در آرژانتین تقی آزاد ارمکی: خواسته های عقلانی دانشجویان را بپذیریم/ دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه: زندانیان اوین در پی آتش سوزی با خانواده های خود تماس گرفتند

قوه قضاییه: زندانیان اوین در پی آتش سوزی با خانواده های خود تماس گرفتند