مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-16سياسي

بصیرت مهم ترین ابزار برای دیدن صحیح و شفاف صحنه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر البرز در رابطه با شرایط اخیر جامعه و ایجاد اغتشاش و تشنج در جامعه از سوی برخی دانشجویان و اساتید بیانیه ای صادر کردند که به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیم  بصیرت مهم ترین ابزار برای دیدن صحیح و شفاف صحنه است ایران اسلامی وطن عزیز ما و انقلاب خونبار اسلامی ما با خون هزاران شهید توانسته است قوی، سرافراز و در عین حال مظلوم به راه خود ادامه دهد.

ما دانشجویان مسلمان با شور و اشتیاق روز افزون و برای پاسداری از خون شهیدانمان با شور و اشتیاق در کلاس های درس حاضر میگردیم و نمیگذاریم که دشمنان کینه توز و ساده لوحان با همهمه در فضای مجازی، فضا را متشنج نمایند.

بدین وسیله ما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان البرز از تمامی اساتید و دانشجویان مسلمان و انقلابی و وطن دوست و آگاه میخواهیم که با جدیت در کلاس های درس حاضر گردند و بدین وسیله توطئه ی دشمنان و خائنان را در نطفه خفه کنند.

دانشجو و استاد آگاه میداند که امنیت بهای خون شهیدانی همچون سردار سلیمانی ها و حججی هاست.

منافقان و گروه های ضد انقلاب با کمک فضای مجازی عده ای ساده لوح و احساساتی را تحریک نموده و مدتی ست در گوشه و کنار شهر و کشورمان همچون مگسی به وز وز کردن و ایجاد سر و صدا و هیاهو وادار نموده اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت مهم ترین ابزار برای دیدن صحیح و شفاف صحنه است

بصیرت مهم ترین ابزار برای دیدن صحیح و شفاف صحنه است