مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 08:072022-10-16فناوري

کاربران: شبکه ملی اطلاعات همراه با پلتفرم های داخلی کاربردی محقق شود


سال ها است که مسوولان راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت پرسرعت و باکیفیت با پلتفرم های داخلی مختلف را وعده داده اند و امروز این نیازها بیشتر از همیشه احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من سوژه ای با عنوان اینترنت پرسرعت ملی مطالبه مردمی است را ثبت کرده اند.

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: این روزها ضرورت وجود یک شبکه داخلی و پر سرعت به شدت احساس می شود.

وی ادامه داد: پیش از این، همیشه مسئولان بر ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید داشته اند و وعده داده اند که شبکه ای پرسرعت و باکیفیت به عنوان زیرساخت ارتباطی کشور تشکیل خواهد شد و پلتفرم های مختلف از جمله شبکه های اجتماعی بر بستر این شبکه راه اندازی می شوند.

سردبیر این سوژه گفت: امروز که به دلایل شرایط کشور شاهد محدودیت هایی در شبکه اینترنت هستیم، ایجاد شبکه ملی اطلاعات با امکان راه اندازی پلتفرم های بومی از نان شب واجب تر است.

*تکلیف شورای عالی فضای مجازی به دولت برای تقویت زیرساخت و سکوهای داخلی به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، موضوع راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که بتواند با استفاده از پلتفرم های متعدد داخلی، مورد استفاده واقعی کاربران قرار گیرد یکی از دغدغه های همیشگی دولتمردان بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران: شبکه ملی اطلاعات همراه با پلتفرم های داخلی کاربردی محقق شود

کاربران: شبکه ملی اطلاعات همراه با پلتفرم های داخلی کاربردی محقق شود