مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 19:522022-10-15اقتصادي

تولید 250 هزارتن کنسانتره آهن خوراک کارخانه های فولادی کشور در طبس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، بابایی کارشناس معدن سنگ آهن تپه طاق دستگردان طبس امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه کنسانتره سنگ آهن تپه طاق در دستگردان طبس، یکی از بزرگترین منطقه های سنگ آهن در خراسان جنوبی است.

وی گفت: این واحد معدنی قادر است در سال حدود 250 هزار تن محصولات سنگ آهن را به کنسانتره تبدیل کند.

کارشناس معدن سنگ آهن تپه طاق دستگردان طبس تصریح کرد: تمرکز فعالیت های صنعتی و معدنی در طبس روی کانی های فلزی و غیرفلزی است و کل محصول تولیدی این معدن به شهرستان اصفهان ارسال می شود.

فقری مدیر استخراج مواد معدنی شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز خاطرنشان کرد: در نظر داریم با توسعه واحد معدن سنگ آهن و احداث واحد جوار معدنی بتوانیم  بیشتر در منطقه باشیم تا اکتشاف و استخراج سنگ آهن افزایش یابد.

وی متذکر شد: با افزایش تولید و فرآوری سنگ آهن ارسال می توانیم سنگ آهن بیشتری را در اختیار خطوط تولید فولادسازی کشور قرار دهیم.

محمدی مدیرعامل مجموعه صنعتی و معدنی سنگ آهن نیز اظهار کرد: با احداث واحد جوار معدنی، علاوه بر اشتغالزایی و کسب ارزش افزوده می تواند باعث مهاجرت معکوس به روستا های مجاور معادن نیز شود.

وی افزود: اکنون در این واحد معدنی 50 نفر مشغول به کار هستند که با افزایش ظرفیت کارخانه بالغ بر 25 نفر دیگر در کارخانه و 50 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 250 هزارتن کنسانتره آهن خوراک کارخانه های فولادی کشور در طبس

تولید 250 هزارتن کنسانتره آهن خوراک کارخانه های فولادی کشور در طبس