مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-15اقتصادي

2000 هزار تن ماهی استخوانی در گیلان صید می شود


سرپرست اداره کل شیلات استان گیلان از آغاز فصل صید ماهی از 22 مهرماه خبر داد و گفت: انتظار می رود امسال 2 هزار تن ماهی استخوانی از دریای خزر صید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کوروش خلیلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صیادی یکی از شغل های مهم مردم استان های شمالی است، اظهار کرد: صیادی یکی از شغل های اساسی مردم در استان های شمالی است که بخش اعظمی از اقتصاد این استان ها را تشکیل می دهد.

  وی از آغاز فصل صید ماهی از 22 مهرماه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی، فصل صید ماهی در استان گیلان از 22 مهرماه آغاز می شود.

  سرپرست اداره کل شیلات استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به امرار معاش صیادان گیلانی افزود: در استان گیلان چهار هزار صیاد فعالیت دارند که انتظار می رود امسال 2 هزار تن ماهی استخوانی از دریای خزر صید کنند.

  خلیلی، ماهی سفید را یکی از پُر صید ترین ماهیان اسخوانی در گیلان دانست و بیان کرد: در سال گذشته صیادان گیلانی یک هزار و 600 تن انواع ماهیان استخوانی از دریا صید کردند که 88 تن آن ماهی سفید بوده که براساس آمار پیش بینی ارزش ریالی صید ماهیان استخوانی صید شده از دریای خزر طی امسال بیش از 200 میلیارد تومان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 هزار تن ماهی استخوانی در گیلان صید می شود

2000 هزار تن ماهی استخوانی در گیلان صید می شود