مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-15سياسي

مقتدایی: قوه قضاییه با دروغ پراکنی رسانه ها در اغتشاشات اخیر برخورد کند


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رسیدگی قانونی به بی قانونی و دروغ پراکنی عرصه های مختلف رسانه ای و سیاسی در اغتشاسات اخیر باید به سرعت در دستور کار دستگاه قضایی قرار بگیرد.

- عباس مقتدایی نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره فعالیت برخی رسانه های داخلی که همسو و هم صدا با رسانه های خارجی فارسی زبان فعالیت می کنند، اظهار کرد: نکته مهم اغتشاشات اخیر این بود که مردم ایران نشان دادند از رشد سیاسی بسیار بالایی برخوردار هستند.

* دشمن به دنبال استمرار ناآرامی ها برای ایجاد ناامنی است وی افزود: تلاش عمده در یک حرکت برنامه ریزی شده چندلایه ای و پیچیده که مرکز فرماندهی آن عمدتاً بیرون از مرزهای ایران قرار داشت و لایه هایی در داخل از آن پیروی می کردند این بود که جریان اغتشاشات را به یک موضوع فراگیر اعتراضی، آشوب و اغتشاشات داخلی و اگر بتوانند به جنگ داخلی تبدیل کنند و علاوه بر آن استمرار این روند را موجب شوند تا بتوانند با گذر زمان ناامنی های عمده در کشور ایجاد کنند.

* اقدامات دشمنان ایران مفتضحانه شکست خورد نماینده مردم اصفهان در به قدری قوی است که هزینه های هنگفت و سرسام آور، اقدامات عجیب و قریب، جنگ شناختی و انواع قدرت نرمی که آن ها در عرصه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدایی: قوه قضاییه با دروغ پراکنی رسانه ها در اغتشاشات اخیر برخورد کند

مقتدایی: قوه قضاییه با دروغ پراکنی رسانه ها در اغتشاشات اخیر برخورد کند