مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-15اجتماعي

افتتاح کتابخانه تخصصی کودکان در منطقه 2


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی در این مراسم که مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران، - شهردار منطقه 2در مراسم افتتاح کتابخانه اختصاصی کودک و نوجوان گفت: کتابخانه تخصصی کودک در راستای انجام طرح شهر دوستدار کودک و با هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان این منطقه راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی در این مراسم که مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران، رییس آموزش و پرورش-منطقه، جمعی از مدیران شهری و فعالان حوزه کودک حضور داشتند گفت: شهرداری تهران براساس مصوبه شورای شهر ملزم به اجرای مصوبه ای مبنی بر شهر دوستدار کودک است.

در همین راستا شهرداری منطقه 2 به عنوان یکی از مناطق پیشتاز در اجرای این طرح، کتابخانه تخصصی کودکان را راه اندازی کردصالحی گفت: در این کتابخانه علاوه بر کتابخوانی تمهیداتی را نیز برای ساخت انیمیشن و قصه گویی در نظر گرفته ایم.

شهردار منطقه 2 در ادامه سینما تخصصی کودک را از دیگر ظرفیت های فرهنگی منطقه در حوزه گودکان برشمرد و گفت: با توجه به وسعت منطقه، توسعه فضا های فرهنگی از جمله کتابخانه از اولویت های مورد توجه ما است چرا که سرمایه گذاری در حوزه کودک تضمبن کننده آینده روشن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه تخصصی کودکان در منطقه 2

افتتاح کتابخانه تخصصی کودکان در منطقه 2