مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 13:022022-10-15حوادث

قاتل: همسرم می خواست خانه را بفروشد؛ او و مادرش را کشتم!


سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده 31 ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می فشرد با چهره ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن 24 ساله ای به نام «مهدیه» .

- قاتل: همسرم می خواست خانه را بفروشد؛ او و مادرش را کشتم! سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده 31 ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می فشرد با چهره ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن 24 ساله ای به نام مهدیه هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد.

در همین حال مادر 44 ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن 44 ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.

می دانستم قرار است منزل نقلی را که در آن زندگی می کنیم، بفروشد به همین دلیل هم به یکی از بنگاه داران محله سپرده بودم که اگر همسرم قصد داشت منزل را در یک بنگاه دیگر به فروش برساند، خیلی زود موضوع را به من اطلاع بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل: همسرم می خواست خانه را بفروشد؛ او و مادرش را کشتم!

قاتل: همسرم می خواست خانه را بفروشد؛ او و مادرش را کشتم!