مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 12:072022-10-15سياسي

ساوه رتبه دوم استان در بحث ایجاد ترافیک مرسولات پستی


این شهرستان در بحث ایجاد ترافیک مرسولات رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

- رضا شمس صبح امروز د ر گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه اداره پست شهرستان ساوه با داشتن واحدها و نمایندگی های پستی، سهم قابل توجهی از ارتباطات شهرستان را بر عهده دارد، اظهار کرد: امروزه جایگاه پست به واسطه ارائه خدمات متنوع و فراگیر آن را به یکی از مردمی ترین سازمان های ارتباطی در کشورمان بدل کرده است.

وی با بیان اینکه اهمیت وجود پست در جامعه بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: اعتماد عموم مردم به مجموعه پست پشتوانه قوی این نهاد محسوب می شود و ما نیز در پاسخ به این پشتوانه با تمام توان به جامعه خدمت می کنیم.

رییس اداره پست شهرستان ساوه در ادامه با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری 387 هزار و 456 فقره مرسوله وارده و صادره در این شهرستان ثبت شده است که از این تعداد بالغ بر 241 هزار وارده و 146 هزار صادره می باشد، افزود: پیش بینی مرسولات وارده به این شهرستان برای سال جاری 32 هزار مرسوله بوده که در 6 ماهه نخست امسال 86 درصد آن محقق و با 1.

5 درصد رشد رقم قابل توجهی را شامل شده است.

  شمس از پوشش کامل پستی تمام نقاط روستایی شهرستان خبر داد و افزود: به صورت روزانه مبادلات پستی در همه روستاهای شهرستان انجام می شود و هیچ نقطه کوری از اقدامات پستی در این شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه رتبه دوم استان در بحث ایجاد ترافیک مرسولات پستی

ساوه رتبه دوم استان در بحث ایجاد ترافیک مرسولات پستی