مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-15سياسي

رییس سابق حوزه هنری: رضا موید قیام امام زمان را تدریجی می دانست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن مومنی شریف در یادداشت خود به مناسبت درگذشت سید رضا موید، به ذکر خاطره ای از این شاعر بزرگ آیینی پرداخته و آورده است: - محسن مومنی شریف، پژوهشگر ادبی و رییس سابق حوزه هنری انقلاب اسلامی در صفحه مجازی خود به ذکر خاطره ای از سیدرضا موید، از شاعران بزرگ آیینی کشورمان پرداخت و تاکید کرد که موید اعتقاد داشت قیام امام زمان (عج) تدریجی است، با ظهور انقلاب اسلامی آغاز شده و یاوران حضرت به سوی آن پایان شکوهمند راه می پیمایند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن مومنی شریف در یادداشت خود به مناسبت درگذشت سید رضا موید، به ذکر خاطره ای از این شاعر بزرگ آیینی پرداخته و آورده است: مهر سال 97 بود.

تقریبا در چنین روزهایی، همراه آقایان محمد حمزه زاده و میثم مرادی (مدیر کنونی شبکه یک سیما) در مشهد به دیدن استاد سیدرضا مؤید رفتیم.

پهلوان عرصه سخن و ادب خراسان در بستر بیماری بود؛ رنجور و خسته حال.

طبعاً حال و مقام، مناسب برای گعده و گفت و شنود معمول در محضر بزرگان نبود و باید زحمت را کم می کردیم.

بعد از پذیرایی، پیش از اینکه بلند شویم، بنده که به تازگی از سفر حج برگشته بودم، یادی کردم از یکی ازغزل های ایشان که حاج مهدی سماواتی در مراسم عرفه - در آن صحرای شور و عرفان - خوانده بود و آتشی توصیف ناپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق حوزه هنری: رضا موید قیام امام زمان را تدریجی می دانست

رییس سابق حوزه هنری: رضا موید قیام امام زمان را تدریجی می دانست