مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-15اقتصادي

فعالیت بیش از 8500 ساعت ماشین آلات سنگین راهداری سمنان


رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از فعالیت بیش از هشت هزار و 500 ساعت ماشین آلات سنگین در 6 ماه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدکاظم سیار، رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با تأکید بر ضرورت اجرای برنامه منسجم برای افزایش طول عمر و نگهداری و تعمیر ماشین آلات راهداری، اظهار کرد: برای استفاده بهینه و افزایش طول عمر ماشین آلات اجرای یک برنامه دقیق ضروری است.

وی اضافه کرد: در این راستا طی 6 ماه نخست سال جاری 10 نفر برای آموزش سرویس و نگهداری ماشین آلات راهداری به استان های تهران و رشت اعزام شدند.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به ضرورت بازسازی ماشین آلات راهداری و حفظ توان آنها به عنوان یک سرمایه ملی بر آمادگی تجهیزات راهداری در فصول مختلف سال تأکید کرد.

سیار تصریح کرد: نگهداری صحیح و تعمیرات به موقع در فصول گرم در عملیات راهداری محوری ازجمله تیغ کشی، رگلاژ و تسطیح حریم جاده، در فصول سرد در عملیات راهداری زمستانی همچون نمک پاشی و برف روبی و در مواقع بحرانی مانند بازگشایی مسیر در زمان وقوع سیل ملموس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 8500 ساعت ماشین آلات سنگین راهداری سمنان

فعالیت بیش از 8500 ساعت ماشین آلات سنگین راهداری سمنان