مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-15اقتصادي

قیمت طناب کنفی به چه عواملی بستگی دارد؟


طناب کنفی در کارهای ساختمانی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از آن موارد انتقال اجسام با قرقره به طبقات بالایی است.

- یکی از مهم ترین تجهیزات برای انجام عملیات ساختمانی طناب می باشد این محصول در انواع کنفی، پنبه ای، الیاف و پلاستیکی تولید و روانه بازار فروش می شود کارخانجات بسیاری این محصول را به صورت گسترده و با کیفیت بالا تولید و عرضه می کنند در صنابع ساختمانی استفاده این تجهیزات بسیار زیاد است و علت آن کارایی فوق العاده بالایی است که در و ساز و سایر به کار می آید.

طناب درجه یک باید در مقابل ضربات ساییدگی و حرارت مقاوم باشد انواع کنفی و پنبه ای شباهت زیادی به هم دارند ولی با یکدیگر بسیار متفاوت می باشند و تفاوت آنها در استحکام و مقاومت می باشد نوع کنفی بسیار مقاوم تر و باکیفیت تر است.

طنابهای درجه یک و با کیفیت به قدری محکم و مقاوم هستند که وزن چندین برابر بیشتر از وزن خود و بسیار سنگین را به راحتی تحمل کرده و آن را جابجا می کنند خرید طناب به صورت کیلویی می باشند و قیمت آن نیز بر اساس کیفیت تعیین می شود.

برای خرید و فروش عمده و بدون واسطه ی انواع با کیفیت ترین طناب ماهیگیری کنفی به سایت آراد برندینگ مراجعه به فرمایید و با مشاوران حرفه ایی ما در این زمینه ارتباط برقرار کنید همکاران ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت طناب کنفی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت طناب کنفی به چه عواملی بستگی دارد؟