مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 18:522022-10-14سياسي

خوزستان مسرور از میلاد پیامبر رحمت/برپایی جشن های هفدهم ربیع الاول در دیار کارون


همزمان با فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت فرخنده پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) مردم خوزستان در نقاط مختلف این استان به جشن و شادی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا زسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت فرخنده و خجسته رسول رحمت و مهربانی حضرت محمدمصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفرصادق(ع) جشن و شادی در نقاط مختلف استان خوزستان زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار شد.

در روز هفدهم ربیع الاول شهر اهواز دیار سردار شهید علی لویمی باقری، شهید علی کمایی، شهید رضا شعیبی، شهید محمد عذاری و شهید سینا آقاجری غرق در شادی بود و مردم این دیار در نقاط مختلف شهر به جشن و سرور پرداختند.

جمعی مردم اهواز با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) کوی نبوت همزمان با فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول در میلاد فرخنده پیامبر رحمت و مهربانی به شادی و سرور پرداختند که مولودی خوان این محفل محسن رفیعیان بود.

همچنین همزمان با ایام ولادت فرخنده پیامبر اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) با حضور اهالی دیار شهید سید حسن سواری، شهید اسماعیل شفیعی نژاد، شهید میلاد جهانگیری نژاد، سرباز شهید یونس هویزه راکی، شهید محمدعلی چم حیدری و سرباز شهید نعمت الله جمالی جشن و سرور در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی ملت برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان مسرور از میلاد پیامبر رحمت/برپایی جشن های هفدهم ربیع الاول در دیار کارون

خوزستان مسرور از میلاد پیامبر رحمت/برپایی جشن های هفدهم ربیع الاول در دیار کارون