مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-14سياسي

امام جمعه گرگان: غیرت ملی اجازه رسیدن دشمنان به اهدافشان را نخواهد داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهارداشت: اغتشاشاتی که طی روزهای گذشته در کشور ایجاد شد، ربشه اش از چهار ماه قبل (خرداد ماه) در یکی از اندیشکده های آمریکایی برنامه ریزی شده بود.

وی بیان کرد: آن اندیشکده براساس برنامه های خود توصیه هایی به سران و مسوولان آمریکایی کرده بود که ضمن همراهی با برخی افراد و گروه ها در اغتشاشات، بایدن رییس جمهور کشورشان نباید، مذاکرات را قبول کند، زیرا قبول آن باعث خواهد شد تا وضع ایران خوب شود و مردم با آنان در جهت رسیدن به اهدافشان همراهی نخواهند داشت.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند، ملتی که حدود 300 هزار شهید و با داشتن نیروهای نظامی و انتظامی هیچگاه احازه نخواهند داد که ایران به افغانستان تبدیل شود.

وی گفت: در اغتشاشات اخیر متاسفانه اروپایی ها هم تحت تاثیر آمریکا قرار گرفته و اکنون که این قضایا فروکش کرده در حال فراخواندن دیپلمات های خود از ایران هستند.

آیت الله نورمفیدی افزود: در اوج آن اغتشاشات این کشورها دست به چنین کاری نزدند، اما اکنون که اوضاع آرام دست این کار را می کنند که نشان دهند وضعیت ایران و امنیتش خوب نیست و کار این نظام تمام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گرگان: غیرت ملی اجازه رسیدن دشمنان به اهدافشان را نخواهد داد

امام جمعه گرگان: غیرت ملی اجازه رسیدن دشمنان به اهدافشان را نخواهد داد