مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-14سياسي

تحرکات دشمنان علیه انقلاب اسلامی هیچ گاه به نتیجه نمی رسد


امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: شیطنت های دشمن مانند غباری است که می آید و می رود، آن ها تصور می کنند با چند اتفاق به کشور خدشه ای وارد می شود اما باید بدانند ده ها برابر هم حرکت کنند به هیچ نتیجه ای نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام صادق کفیل امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: پیامبر وقتی وارد مدینه شدند، آغاز ایجاد جامعه اسلامی شان ساخت مسجد بوده است.

وی با بیان اینکه نخستین بنا برای ایجاد حاکمیت اسلامی مسجد بوده و رشد و پیشرفت حاکمیت اسلامی با مسجد است، افزود: مسجد یک جایگاه اساسی در دین است، دارالاماره حضرت علی(ع) و امام زمان(عج) مسجد است و هر چه جایگاه مسجد بهتر و دقیق تر باشد، کشور اسلامی بیشتر رشد می کند.

کفیل با بیان اینکه در کشور جایگاه مسجد درست تعریف نشده است، گفت: مساجد تاکنون در کشور متصدی جدی نداشته اند و چون متصدی دولتی ندارند، اعتبارات آن از بین می رود.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه یکی از دغدغه های مدیران حوزه باید این باشد که بهترین طلبه ها امام جماعت مساجد باشند، بیان کرد: مساجد باید پایگاه نوجوانان و جوانان باشد بنابراین جایگاه مساجد باید احیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات دشمنان علیه انقلاب اسلامی هیچ گاه به نتیجه نمی رسد

تحرکات دشمنان علیه انقلاب اسلامی هیچ گاه به نتیجه نمی رسد