مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-14بين الملل

کنعانی: اظهارات مداخله جویانه ماکرون اتهام زنی سیاسی و مشوق خشونت طلبان است


سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات رییس جمهور فرانسه در خصوص تحولات اخیر ایران را اتهام زنی سیاسی، مداخله جویانه و مشوق خشونت طلبان و قانون شکنان خواند و آن را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی به دنبال مسدود کردن دارایی ها و ممنوعیت سفر شماری از مقامات ایرانی است.

این اقدام فرانسه در اتحادیه اروپا جهت هدف قرار دادن افرادی است که بنا به ادعای او با مردم (آشوبگران) مقابله کرده اند.

  پیش از این هم شاهد صدور بیانیه مداخله جویانه توسط وزارت خارجه فرانسه، شرکت سه نفر از وزرای مشاور دولت این کشور در اعتراضاتی در پاریس و اقدام سخیف نشریه شارلی ابدو بودیم که به احضار کاردار سفارت فرانسه در تهران در نبود سفیر این کشور (پایان ماموریت سفیر) در ششم مهر ماه به وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران انجامید و به وی گفته شد بیانیه وزارت خارجه فرانسه درصدد است اغتشاشگرانی که هدفی جز تخریب اموال عمومی و جان و مال مردم نداشته اند، را تطهیر کند.

  رییس اداره دوم اروپای غربی به کاردار فرانسه گفت: مقامات فرانسوی بازی دوگانه ای را دنبال می کنند، زیرا از سویی میزبان گروهک هایی هستند که طی سال ها و نیز در ایجاد اغتشاشات اخیر در ایران مستقیما دست دارند و از سوی دیگر نیروهای انتظامی ایران را برای برخورد با همین آشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: اظهارات مداخله جویانه ماکرون اتهام زنی سیاسی و مشوق خشونت طلبان است

کنعانی: اظهارات مداخله جویانه ماکرون اتهام زنی سیاسی و مشوق خشونت طلبان است