مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-14سياسي

امام جمعه رباط کریم: با عوامل اصلی اغتشاشات باید قاطع برخورد شود


با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر با تأسی به سیره نبوی باید قاطع و محکم برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از رباط کریم حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه در خطبه های وحدت آفرین نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی در گفتار و رفتار اظهار کرد: یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند متعال به بشریت ارزانی داشته و به واسطه آن نعمت بر آن ها منت نهاده است، نعمت وجود پیامبر اسلام (ص) است.

وی ادامه داد: سیره عملی پیامبر اسلام (ص) در خصوص مقاومت در برابر دشمنان تکلیف مسلمانان را مشخص نموده که در مسیر حق نباید از دشمنی ها و مصائب و سختی ها به تنگ آمد و دست از مقاومت کشید.

امام جمعه رباط کریم در ادامه با توجه به اغتشاشات هفته های اخیر گفت: با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر با تأسی به سیره نبوی باید قاطع و محکم برخورد شود.

وی ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم که تلاششان برای تسلیم نمودن ملت ایران تاکنون بی نتیجه مانده، امروز امنیت کشور را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام ترابی تاکید کرد: اغتشاشات اخیر آخرین تلاش دشمن برای متوقف کردن ایران قوی و مستقل بود که همانند گذشته شکست خورد.

وی در ادامه با توجه به تحریم های ناجوانمردانه دشمنان گفت: در حالی که آمریکایی ها با تحریم داروهای خاص باعث مرگ تعداد زیادی از مردم ایران شده اند برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رباط کریم: با عوامل اصلی اغتشاشات باید قاطع برخورد شود

امام جمعه رباط کریم: با عوامل اصلی اغتشاشات باید قاطع برخورد شود