مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-14سياسي

کسانی که مسجد و قرآن آتش می زنند از مردم نیستند


نماینده ولی فقیه در خراسا ن شمالی گفت: اغتشاشگران جزو این ملت نیستند، کسی که قرآن و مسجد را آتش می زند در گروه این ملت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه شهرستان بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری طی بیاناتشان در هفته گذشته فرمودند؛ ملت ایران قوی ولی مظلوم است، هرجا دشمنان این ملت بخواهند اختلالی ایجاد کنند، بیش از همه با مسئولیت پذیری بیشتر این مردم ایران هستند که سینه سپر می کنند و به میدان می آیند.

وی گفت: مردم در مقابل دشمن احساس مسئولیت می کنند تا فتنه را از بین ببرند، این تعبیر مقام معظم رهبری قابل تامل است، اگر نگاه کنیم به تاریخ ملت ایران در نیم قرن اخیر و به ویژه در دوران انقلاب اسلامی، حس مسئولیت پذیری که ملت ایران دارند شاید هیچ ملتی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: ملت ریشه در اربعین، عاشورا، مکتب امام باقر و جعفر صادق دارند، ملتی دیندار، شجاع، متدین، غیرتمند برای دین، ناموس و خاکش، استقلال است.

وی خاطرنشان کرد: این ملت خودشان انقلاب کردند، رژیم فاسد پهلوی را ساقط کردند، این ملت خودشان به صحنه آمدند، نظام را اداره کردند، جنگ هشت ساله را پیش بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که مسجد و قرآن آتش می زنند از مردم نیستند

کسانی که مسجد و قرآن آتش می زنند از مردم نیستند