مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-14سياسي

همراهی نوجوانان با دشمنان به دلیل عدم آموزش در سال های گذشته است


معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: اگر امروز برخی از دختران ما بدون درک توطئه های دشمن در خیابان ها با نقشه آنان همسو شدند به دلیل عدم آموزش های مناسب ما در سال های گذشته به کودکان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا شابدین معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در همایش بزرگ بانوان با موضوع نقش بانوان تقریبی در تحقق تمدن نوین اسلامی در سالن ارشاد بندر ترکمن اظهار کرد: ایجاد تفرقه و اختلاف از اهداف مهم دشمن برای مسلمانان به ویژه مردم ایران بوده و تلاش دارد تا این اختلاف و از هم پاشیدگی را چه در درون خانواده و چه در اجتماع و جامعه پیاده و اجرا کند.

وی تصریح کرد: از بین بردن وحدت و از هم پاشیدن بنیان خانواده با ابزارهای جنگ نرم به گونه ای که نسل جوان این توطئه و نقشه را متوجه نشوند از اهداف دشمن بوده که از چندین سال گذشته آغاز کرده است.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: اگر امروز برخی از دختران ما بدون درک توطئه های دشمن در خیابان ها با نقشه آنان همسو شدند به دلیل عدم آموزش های مناسب ما در سال های گذشته به کودکان بوده است.

وی ادامه داد: مادران ایرانی و مسئولان مرتبط فرهنگی می بایست از زمان کودکی دشمن شناسی را به کودکان به ویژه دختران آموزش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی نوجوانان با دشمنان به دلیل عدم آموزش در سال های گذشته است

همراهی نوجوانان با دشمنان به دلیل عدم آموزش در سال های گذشته است