مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-14سياسي

افزایش حقوق کارکنان دولت از نیمه دوم امسال اعمال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، - نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم امسال اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم امسال اعمال می شود.

محسن زنگنه افزود: بر اساس لایحه پیشنهادی دولت با عنوان لایحـه متناسـب سـازی حقـوق کارکنـان دولـت و بازنشستگان کشوری و لشکری از ابتدای مهر ماه امسال حقوق تمامی کارکنان دولتی که مشمول قانون خدمات کشوری و لشکری هستند در حقوق پایه حدود سه هزار امتیاز که معادل بیش از یک میلیون تومان است اعمال خواهد شد.

وی با بیان این که حق عائله مندی 2 برابر و تقریباً بین پنج تا 20 درصد حقوق های مختلف افزایش خواهد یافت ادامه داد: در حوزه اقشار آسیب پذیر که از طرف بهزیستی و کمیته امداد حمایت می شوند، بین 15 تا 30 درصد کمک معیشت افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارکنان دولت از نیمه دوم امسال اعمال می شود

افزایش حقوق کارکنان دولت از نیمه دوم امسال اعمال می شود