مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-14سياسي

پلوسی: اگر ترامپ به کنگره می آمد او را با مشت بیرون می انداختم


در فیلم به تازه منتشر شده از وقایع حمله به کنگره آمریکا، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان می گوید که اگر ترامپ به کنگره بیاید با مشت او را بیرون می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در فیلمی که به تازگی شبکه های خبری منتشر کرده اند و مرتبط با 6 ژانویه 2021 (چهارشنبه 17 دی 1399) و تصرف کنگره آمریکا از سوی اوباشان حامی دونالد ترامپ رییس جمهورسابق آمریکاست، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا می گوید که اگر دونالد ترامپ، رییس جمهور وقت آمریکا، تهدید خود را مبنی بر آمدن به کنگره عملی کند، با مشت به او حمله می کند.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه هشدار داد چنانچه دونالد ترامپ در پرونده بازرسی پلیس فدرال آمریکا از محل اقامت او متهم شود در خیابان ها شورش به راه خواهد افتاد.

گراهام گفت: اگر ترامپ به دلیل استفاده نادرست از اطلاعات محرمانه تحت تعقیب قرار بگیرد، در خیابان ها شورش به راه خواهد افتاد.

ترامپ ویدئوی مربوط به مصاحبه لیندسی گراهام را در شبکه اجتماعی اش تروث سوشال منتشر کرد.

بری باردن مدیر مرکز تحقیقات انتخاباتی در دانشگاه مدیسون در ویسکانسین  معتقد است که  بعد از هر انتخابات، به خصوص انتخابات ریاست جمهوری، این حس در میان مردمی که نامزدشان باخته است ایجاد می شود که انتخابات، منصفانه نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی: اگر ترامپ به کنگره می آمد او را با مشت بیرون می انداختم

پلوسی: اگر ترامپ به کنگره می آمد او را با مشت بیرون می انداختم