مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-14سياسي

عضو کمیسیون عمران: استانداردسازی آزمون نظام مهندسی ضرورت است


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: استانداردسازی آزمون نظام مهندسی از مطالبات جدی جوانان رشته مهندسی عمران است و در ابتدا باید اقداماتی از سوی خود سازمان به ویژه از سوی شورای مرکزی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه ای تحت عنوان لزوم استانداردسازی آزمون ورود به حرفه مهندسان عمران خواستار پیگیری این مسئله توسط خبرگزاری فارس شده اند.

بر این مبنا مخاطب ثبت کننده سوژه مذکور با اشاره به جزییات مطالبه خود گفت: جمع کثیری از مهندسان جوان در رشته عمران که متقاضی کسب پروانه صلاحیت حرفه ای محاسبات سازه و ورود به این حرفه هستند، طی چند دوره اخیر با سد بزرگی با نام آزمون ورودی و به کام برخی سودجو مواجه شده اند.

* عضو کمیسیون عمران مجلس: در همین راستا، اقبال شاکری،  عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، به فارس گفت: کمیته نظام مهندسی مرکز پژوهش ها جلسات متعددی را برای اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزار کرده است، در فرآیند تصویب این طرح، همچنان فرصت و زمان کافی برای اعمال نظر کارشناسی وجود دارد و پیشنهادات مربوط حتی در زمان قرار گرفتن طرح در صف مطرح شدن در صحن مجلس نیز قابل دریافت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون عمران: استانداردسازی آزمون نظام مهندسی ضرورت است

عضو کمیسیون عمران: استانداردسازی آزمون نظام مهندسی ضرورت است