مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 22:022022-10-13ورزشي

دو بانوی شمشیرباز اصفهانی برسکوی سوم آسیا ایستادند


کیمیا معتمدی ورزشکار اصفهانی به همراه تیم ملی شمشیربازی ایران، مقام سوم مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، تیم ملی شمشیربازی دختران ایران در اسلحه فلوره با حضور کیمیا معتمدی از اصفهان و به مربیگری شیرین رضایی نائب رییس فدراسیون شمشیربازی و مربی تیم ملی از استان اصفهان در مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در بخش تیمی موفق به کسب مدال برنز شد.

این رقابت ها در بخش بانوان و آقایان در سه اسلحه به میزبانی کویت برگزار شد که در رقابت های تیمی اسلحه فلوره، تیم شمشیربازی ایران با ترکیب کیمیا معتمدی از استان اصفهان، زهرا کارگر و حمیده چاه متکی از استان یزد و هانیه خوشخواهی از استان آذربایجان غربی در مرحله یک چهارم نهایی جدول حذفی با پیروزی 45 بر 21 از هند به مقام سوم مشترک دست یافت و مدال برنز گرفت.

همچنین زهرا عابدینی شمشیرزن اصفهانی به همراه آیسا صدیقی، شیدا عالمی و عطیه دستخوش توانست در آخرین روز از مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در کویت مدال برنز کسب کند.

تیم سابر زنان ایران در مرحله یک چهارم نهایی جدول حذفی با پیروزی 45 بر 36 از هند در جمع 4 تیم برتر قرار گرفت و به همراه تیم قزاقستان مدال برنز کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بانوی شمشیرباز اصفهانی برسکوی سوم آسیا ایستادند

دو بانوی شمشیرباز اصفهانی برسکوی سوم آسیا ایستادند