مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 20:222022-10-13ورزشي

کسب مقام نخست دانش آموزان اصفهانی در مسابقات لیگ علمی پایا کشوری


دانش آموزان استان اصفهان در مسابقات سراسری علمی پایا کل کشور با اختلاف بسیار زیاد نسبت به سایر برگزیدگان توانستند مقام اول را کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان سرهنگ پاسدار حسین رجب پور، مسئول کشوری بین دانش آموزان پایه ششم تا یازدهم در قالب تیم های پنج نفره در چهار سطح شهرستانی، استانی،کشوری و بین المللی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 815 تیم از دانش آموزان استان اصفهان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در این مسابقات شرکت کردند که در رقابت مرحله شهرستانی 597 تیم توانستد به مرحله استانی راه پیدا کنند.

رجب پور افزود: در مرحله استانی، دانش آموزان استان اصفهان در قالب 597 تیم به رقابت پرداختند که از این بین 29 تیم به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان بیان داشت: در مرحله کشوری رقابت بین 185 تیم از سراسر کشور برگزار شد که به لطف خدا دانش آموزان استان اصفهان توانستند با کسب 12 مدال شامل 5 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز مقام اول کشوری را کسب کنند.

وی افزود: مدال آوران طلا از دانش آموزان اصفهان و کاشان، مدال آوران نقره نیز از دانش آموزان اصفهان و نجف آباد و مدال آوران برنز نیز از دانش آموزان اصفهان و آران و بیدگل بودند که دانش آموزان استان اصفهان در مسابقات سراسری کل کشور با اختلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام نخست دانش آموزان اصفهانی در مسابقات لیگ علمی پایا کشوری

کسب مقام نخست دانش آموزان اصفهانی در مسابقات لیگ علمی پایا کشوری