مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 20:172022-10-13اقتصادي

برگزاری جشنواره انار با حضور وزیر میراث فرهنگی در تفت


با توجه به این که زمان برداشت انار در این شهرستان از نیمه مهرماه تا نیمه آبانماه است، قرار است جشنواره انار تفت با حضور وزیر میراث فرهنگی از سوم آبان ماه در این شهرستان برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد دهشیری عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت معرفی ظرفیت های گردشگری و اقتصادی شهرستان تفت، اظهار کرد: برخورداری از باغات مختلف میوه از جمله انار یکی از مهمترین ویژگی های تفت است که باید معرفی و تقویت شود.

وی افزود: در حال حاضر 15 هزار هکتار از مساحت شهرستان تفت باغات مختلف هستند که از این میزان هزار هکتار به باغات انار اختصاص یافته و 400 هکتار آن نیز در محدود شهری واقع شدند.

فرماندار تفت در ادامه با بیان این که زمان برداشت محصول انار در این شهرستان از نیمه مهرماه آغاز و تا نیمه آبانماه ادامه خواهد داشت، گفت: به همین منظور مقرر شده جشنواره انار تفت، امسال از سوم تا ششم آبانماه امسال در این شهرستان برگزار شود.

دهشیری تقویت ظرفیت های گردشگری و اقتصادی تفت را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: در شهرستان تفت از صنایع کم آب خواه و های تک به عنوان صنایع مورد حمایت انتخاب کرده ایم اما اصل محور توسعه آینده شهرستان تفت با توجه به هوای پاک و وضعیت جغرافیایی آن در محور گردشگری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره انار با حضور وزیر میراث فرهنگی در تفت

برگزاری جشنواره انار با حضور وزیر میراث فرهنگی در تفت