مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 20:172022-10-13ورزشي

آغاز مسابقات قوی ترین مردان کارگری کشور در بافق


رییس کمیته مسابقات قوی ترین مردان کارگری کشور گفت: این دوره مسابقات با حضور 12 تیم از سراسر کشوربه یاد شهدای کارگر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در استان یزد آغاز شده است.

-  محمود قراچورلو رییس کمیته مسابقات قوی ترین مردان کارگری کشور در گفت و گو با خبرنگار فارس از بافق، اظهار کرد: مسابقات قوی ترین مردان کارگری کشور به میزبانی استان یزد در شهرستان بافق برگزار می شود.

وی افزود: این دوره مسابقات به یاد شهدای کارگر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و در سه دسته منفی 95 کیلوگرم، منفی 105 کیلو و مثبت 105 کیلوگرم، به مدت از دیروز به مدت دو روز در شهرستان بافق برگزار می شود.

رییس کمیته مسابقات قوی ترین مردان کارگری کشور در ادامه با بیان این که طبق برنامه ریزی انجام شده در روز اول 84 شرکت کننده از 12 تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند، گفت: در روز اول شرکت کنندگان در آیتم های حمل و غلط لاستیک، حمل اسکات تعادلی و آیتم سه گانه باهم به رقابت پرداختند.

قراچورلو تصریح کرد: در روز دوم نیز قرار است هر دسته وزنی هشت نفر برای فینال و در نهایت سه نفر از هر وزنی انتخاب شوند.

جمال تقی نژاد، رییس هیات ورزش کارگری استان نیز با اشاره به اهمیت تشکیل هیات ورزش کارگری استان از سال 1392 تاکنون اظهار کرد: طی یک سال گذشته 9 مورد برگزاری کلاسهای آموزشی داوری و مربیگری و 30 مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات قوی ترین مردان کارگری کشور در بافق

آغاز مسابقات قوی ترین مردان کارگری کشور در بافق