مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 20:022022-10-13سياسي

لیدرهای اغتشاشات پارس جنوبی دستگیر شدند


معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: لیدرهای اغتشاشات و آشوب های روز دوشنبه تجمع مسالمت آمیز کارگران پارس جنوبی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، اکبر پورات چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: در این تجمع مسالمت آمیز عده ای آشوبگر وارد ماجرا شده و چند کانکس آتش زدند که با درایت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی لیدرهای اصلی شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار کرد: یک فرمان در واشنگتن صادر و به اتاق جنگ رسانه ای لندن رسید و آن فرمان این بود که بی بهانه بیرون بریزید و همه چیز را به آتش بکشید.

پورات گفت: فرمان دشمن این بود که انقلاب اسلامی در گام دوم با دولت انقلابی آیت الله رییسی درحال چینش است و به سرعت مناسبات خود را با جهان تعریف و تحریم ها را پشت سر گذاشته و پیشرفت های آن از شمارش خارج شده است.

وی ادامه داد: گفته شد به هر نحوی شده این دکوراسیون و ویترین امنیت و قاب اقتدار ملت ایران باید به آتش کشیده شود که مردم ایران در اجتماع های مختلف چندین بار به خیابان ها آمدند و این توطئه را خنثی کردند.

پورات با تقدیر از بصیرت مردم انقلابی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر تمام نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مزدوران دشمن را شناسایی و بازداشت کرده و کسانی که فریب خورده بودند آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیدرهای اغتشاشات پارس جنوبی دستگیر شدند

لیدرهای اغتشاشات پارس جنوبی دستگیر شدند