مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-13سياسي

فارس: بخش قابل توجهی از شعارها درباره حجاب است


آیا این زنان نمی دانند که برای بسیاری از مردان، زنان ولگرد و بدحجابی که برای جلب نظر دیگران دست به اقدامات و رفتارهای نامتعارف می زنند، حکم دستمال کاغذی های یکبار مصرفی را دارد که نمی توانند مدت زیادی همراه آنها باشند و سرانجام دور انداخته می شوند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فارس نوشت: دشمنان این مرزوبوم که تاکنون از هر نوع ابزار و روشی برای ایجاد وقفه در پیشرفت کشور و سقوط و تجزیه ایران بهره برده و شکست خورده اند، اینبار قصد دارند تا تجارب جنگ های صلیبی (ترویج فساد اخلاقی برای انحطاط جامعه اسلامی و سست کردن اراده مسلمانان برای ایستادگی در برابر ظلم و بی عدالتی) را بار دیگر در مورد ایران اسلامی تکرار کنند.

در اسلام همواره تأکید شده که برای تشکیل خانواده آنچه بیش از هر چیز دیگری در مورد زوجین حائز اهمیت است، کمالات انسانی، اخلاقی و اعتقادی و یا ویژگی هایی مانند توانایی های علمی و معرفتی آنهاست، نه جلوه های ظاهری که خداوند به برخی از بندگانش عطا می کند.

البته بر اساس اسناد تاریخی، همه پیروان راستین ادیان الهی از جمله یهودیان و مسیحیان و حتی زرتشتیان با عنایت به آموزه های دینی خود و در راستای حفظ حرمت و جایگاه زن، احکام خاصی را داشته و رعایت می کرده اند که حجاب یکی از مشترکات آن است، اگرچه سردمداران نظام سلطه و سرمایه داری برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس: بخش قابل توجهی از شعارها درباره حجاب است

فارس: بخش قابل توجهی از شعارها درباره حجاب است