مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 16:222022-10-13سياسي

رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قرار دادهای وزارت راه منصوب شد


در حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، بود، به سمت مشاور حقوقی وزیر و رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قرار دادهای وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: لازم است با استفاده از همه ظرفیت های موجود و بالقوه وزارت متبوع در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق سیاست های دولت مردمی اقدام کنید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: علاوه بر سایر وظایف مصوب، برخی از اهم ماموریت ها و وظایف محوله بدین شرح است: 1- بررسی و اقدام نسبت به بازنگری و اصلاح اساسنامه و ساختار سازمانی شرکت ها و سازمان های تابعه جهت تصویب در مجامع عمومی و طی تشریفات قانونی و همچنین تنقیح قوانین و مقررات وزارت و شرکت ها و سازمان های تابعه و نظارت بر اجرای آن ها.

2- حضور مستمر در جلسات مجامع عمومی شرکت ها و سازمان های تابعه و سایر دستگاه های مرتبط به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در این مجامع و همچنین نظارت و انطباق صورتجلسات هیات مدیره شرکت ها و سازمان های تابعه با برنامه ها و سیاست های وزارتخانه و دولت مردمی و اسناد بالادستی و ارائه گزارش به مجامع عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قرار دادهای وزارت راه منصوب شد

رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قرار دادهای وزارت راه منصوب شد