مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 13:272022-10-13سياسي

ویژه برنامه های شام میلاد حضرت رسول(ص) در حرم مطهر رضوی


همزمان با سالروز ولادت با سعادت رسول گرامی اسلام(ص) و میلاد فرخنده حضرت امام صادق(ع) حرم مطهر رضوی با برپایی مراسم های جشن و سرور میزبان زائران و مجاوران خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، در شب ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) مقارن با 5 شنبه 21 مهر ماه زائران و مجاوران حرم علی بن موسی الرضا(ع) با حضور در رواق بزرگ امام خمینی(ره) میلاد فخر کائنات حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) مؤسس مذهب جعفری را جشن خواهند گرفت.

این مراسم از ساعت 18 با اقامه خانواده شهید نورعلی شوشتری، قرائت دعای توسل، مدیحه سرایی و دکلمه خوانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این مراسم است    ویژه برنامه های شام میلاد حضرت رسول(ص) در شام میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) مصادف با جمعه 22 مهر ماه نیز ویژه برنامه ای پیش بینی شده است که از ساعت 18 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود، در این مراسم پس از قرائت زیارت امین الله آیت الله را قرائت خواهد کرد.

دعوت از خانواده شهید مدافع امنیت رسول دوست محمدی و مجتبی معتمدی همرزم شهید، دکلمه خوانی نوجوانان پایان بخش این مراسم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شام میلاد حضرت رسول(ص) در حرم مطهر رضوی

ویژه برنامه های شام میلاد حضرت رسول(ص) در حرم مطهر رضوی