مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 13:172022-10-13سياسي

اهدای 193 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قزوین


در آستانه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق(ع)، 193 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین اهداء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بیان کرد: خدای متعال می فرماید آنچه در دنیا وجود دارد کم است و اخلاق پیامبر (ص) عظمت دارد.

وی ادامه داد: اخلاق از تمام دارایی های این دنیا بالاتر است از این رو باید در این خصوص دقت و مراقبت داشته باشیم و با اخلاق به زندگی خود شیرینی و لذت ببخشیم.

ظاهری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توانمند سازی فکری، فرهنگی و اقتصادی (ص) هستیم و در این ایام مبارک، 193 سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، بخاری گازی و جاروبرقی تهیه  و به این عزیزان اهدا شد.

در ادامه امام جمعه محمودآباد در این مراسم اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) الگویی برای همه ماست الگویی که از جنس ما، غمخوار ما و علاقمند به هدایت ما و مهربان به حال ماست.

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی یادآور شد: خداوند سبحان زندگی مشترک را برای آرامش دو طرف قرار داده است حال باید تلاش کرد تا خانواده محلی برای رشد و تعالی انسان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 193 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قزوین

اهدای 193 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قزوین