مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 12:272022-10-13سياسي

سردار معروفی: دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در نشست تخصصی هیات های اندیشه ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی که صبح امروز در مشهد برگزار شد، گفت: دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است.

وی با اشاره به 8 سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: در زمان جنگ همه مذاهب و اقوام ما انقلاب کردند.

دشمن به 5 استان ما حمله کرد اما تمام ملت ایران برای دفاع رفتند، ما از همه اقوام و مذاهب شهید و آزاده داریم، در محاصره اقتصادی همه ایستادند.

دعوا بر سر هوشمندی و ایستادگی ملت ایران است، دشمن تحمل این هوشمندی و وحدت را نداشت لذا هدف گذاری جدید دشمن انشقاق قومی و مذهبی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج حضور باشکوه 23 میلیون زائر اربعین، عضویت ایران در شانگهای و سفر ریاست جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل را از جمله موفقیت های جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: معلوم است دشمن چشم دیدن این موفقیت ها را ندارد، تحمل دشمن تمام شد.

سردار معروفی یادآور شد: وقتی دشمن این موفقیت ها را دید، چون نمی خواست بزرگی ملت ایران حفط شود، فوت خانم امینی را بهانه کرد.

شعار زن، زندگی و آزادی بهانه ای بیش نیست.

وی با بیان اینکه دشمن از فوت این خانم سوء استفاده کرد و بحث جدایی اقوام را پیش کشید، افزود: دشمنان از قبل خود را آماده این جنگ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار معروفی: دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است

سردار معروفی: دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است