مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-13سياسي

پای مناسب سازی ادارات برای جامعه نابینایان مازندران می لنگد


مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان در آستانه برگزاری روز نابینایان، گفت: تنها 47 درصد ادارات در مازندران برای جامعه نابینانیان مناسب سازی شده است و انتظار داریم که مدیران در این زمینه بیشتر پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مهدی مسلمی جورجاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از برنامه ریزی برای برگزاری جشن بزرگ جامعه هدف نابینایان استان مازندران در بابلسر خبر داد و اظهار کرد: این جشن صبح شنبه در مجتمع آموزشی و فرهنگی بابلسر با حضور افراد نابینا و کم بینا برگزار می شود.

مدیرعامل انجمن نابینایان و کم بینایان مازندران افزود: در این برنامه نمایشگاهی از دستاوردها و صنایع دستی جامعه هدف برپا شده است که این محصولات در قالب، گلیم بافی، فرش و تابلوفرش ارائه می شود.

وی یادآور شد: در این مراسم برنامه داریم با همکاری خیران و بهزیستی استان مازندران از افراد نابینا و کم بینا موفق تجلیل کنیم.

مدیرعامل انجمن نابینایان و کم بینایان مازندران به اقدامات انجام شده برای پرداخت تسهیلات به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: طی 6 ماهه امسال حدود یک میلیارد تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه حدود 7 هزار و 494 نابینا و کم بینا تحت پوشش این مجموعه هستند، افزود: این افراد دارای اختلال شدید، متوسط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای مناسب سازی ادارات برای جامعه نابینایان مازندران می لنگد

پای مناسب سازی ادارات برای جامعه نابینایان مازندران می لنگد