مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 04:072022-10-13ورزشي

ناراحتی شبکه سعودی از استقلال/ چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید!


تلویزیون بیگانه سعودی اینترنشنال پس از ناکامی در پروژه دخالت در تیم های فوتبال، از برپایی جشن تولد بازیکنان استقلال برای سرمربی پرتغالی این تیم ناراحت و خشمگین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسانه های فارسی زبان و بیگانه در این روزها  از هیچ کوششی برای شایعه سازی و حاشیه سازی علیه کشورمان در تمامی عرصه ها دریغ  نمی کنند.

دایه دلسوز تر از مادر برای ورزش و ورزشکاران کشورمان بازی می کنند و در اجرای این نقش هم کاملا ناشی هستند.

به جز دروغ پراکنی علیه ورزش کشور در این روزهای پرتلاطم این تلویزیون بیگانه که تحمل دیدن شرایط عادی و شاد مردم  و ورزش کشور را ندارد و در پروژه دخالت در این تیم هم ناکام ماند، وقتی دید که در تمرین استقلال نه تنها هیچ خبری از اغتشاش و ناراحتی فوتبالیست ها نیست بلکه آنها برای سرمربی پرتغالی جشن تولد 50 سالگی گرفته اند و هدیه ویژه پیراهن شماره 50 را به ساپینتو تقدیم کردند مطلبی از سر ناراحتی در رسانه اجتماعی خود نوشت که چرا آبی پوشان در این شرایط برای سرمربی پرتغالی خود جشن گرفته اند.

هرچقدر خواستیم به این جفنگ گویی جدید شبکه سعودی اینترنشنال واکنشی نشان ندهیم دیدیم نمی شود زیرا حیف این مطلب ایرانی بسنده می کنیم که: چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید ! انگار قافیه برای دروغ پردازان سعو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراحتی شبکه سعودی از استقلال/ چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید!

ناراحتی شبکه سعودی از استقلال/ چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید!