مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 22:222022-10-12ورزشي

وزیر شهر میانه را مناسب تمرین کدام رشته دانست


میانه مهد تکواندو کشور است، ضمن اینکه شرایط آب و هوایی این شهر مناسب تمرین دوومیدانی کاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، وزارت ورزش و جوانان است ساخته و در سال های اخیر تحویل داده شده بود، اما گزارشی که مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به من دادند، این ورزشگاه هنوز نواقصاتی هست که نیاز بررسی و تکمیل دارد و من در بدو ورود متوجه شدم این مجموعه ورزشی پیست دوومیدانی ندارد و زیرسازی شده و آسفالتش آماده است و نیاز به بررسی دارد تا اگر شرایط مهیا شد، تارتان پیست نصب گردد.

وی به اهمیت شهرستان میانه و ورزش این شهر کرده و افزود: اتفاع خوب و آب و هوایی مناسب شهرستان میانه و موقعیت ورزشگاه شهید سرانجام، شرایط بسیار ایده آلی برای تمرین رشته دوومیدانی و دوومیدانی کاران فراهم کرده است.

وی گفت: یکی از مهمترین رشته هایی ورزشی آذربایجان شرقی و شهر میانه، رشته تکواندو است و میانه مهد تکواندو کشوراست و تنها مدال المپیکی استان آذربایجان شرقی توسط یوسف کرمی در رشته تکواندو به دست آمده و این رشته پستانسیل بالایی در استان دااشته و نیاز با توجه بیشتری دارد.

وزیر ورزش خاطر نشان ساخت: دو نماینده ورزش دوست میانه و فرماندار این شهرستان، مدیرکل ورزش استان و استاندار آذربایجان شرقی که در جلسات افتخار آشنایی با ایشان را پیدا کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر شهر میانه را مناسب تمرین کدام رشته دانست

وزیر شهر میانه را مناسب تمرین کدام رشته دانست