مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 21:122022-10-12حوادث

نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!


اعضای یک باند حرفه ای سرقت که با شگردی خاص به خودروهای شهروندان دستبرد می زدند در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد دستگیر شدند که نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران، تحقیقات این پرونده را وارد مرحله جدیدی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای دزدان حرفه ای که بخشی از شهر را به هم ریخته بودند، هنگامی در مشهد لو رفت که تماس های مال باختگان با پلیس 110، مبنی بر دستبرد به محتویات و قطعات خودروهای پارک شده در منطقه کوهسنگی رو به فزونی گذاشت.

روند صعودی سرقت ها که گاهی به چند ساعت می رسید، موجب ورود فرمانده انتظامی مشهد به ماجرای مذکور شد و بدین ترتیب با صدور دستورات ویژه ای از سوی سرهنگ احمد نگهبان، گروهی از نیروهای کلانتری جهاد، ماموریت یافتند تا تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کنند.

با این فرمان انتظامی، نیروهای گشت نامحسوس وارد عمل شدند و مناطق احتمالی تردد سارقان را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند.

حدود ساعت 9 صبح اول شهریور بود که تماس یک مال باخته دیگر در اطراف کوهسنگی مشهد با پلیس 110، نیروهای گشت را به تکاپو انداخت و آن ها بی درنگ خیابان های اطراف را به قرق خود درآوردند و هر گونه خودروی مشکوکی را زیر نظر گرفتند چرا که بررسی های مقدماتی و کارشناسی های پلیسی نشان می داد که دزدان حرفه ای از خودروهایی با پلاک جعلی برای دستب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!

نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!