مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 19:172022-10-12سياسي

خطر مرحوم روستاآزاد برای استکبار جهانی به حدی بود که احتمال ترور بیولوژیک وجود دارد


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت رضا روستاآزاد، نوشت: خطر این استاد انقلابی برای جبهه کفر و استکبار جهانی به حدی بوده که به طور جدی احتمال ترور بیولوژیک این استاد در یکی از سفرهای خارج از کشور ایشان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پیِ درگذشت رضا روستاآزاد پیامی صادر و تاکید کرد: ایشان با اعتقاد راسخ به مبانی نظام و انقلاب و امامَین انقلاب  عمر خویش را در راه مجاهدت علمی در پیشبرد اهداف نظام و کشور سپری کرد.

در این پیام آمده است: با کمال تأسف و تأثر استاد خدوم و انقلابی، ریاست اسبق دانشگاه صنعتی شریف جناب آقای دکتر روستا آزاد، امروز پس از تحمل مدت طولانی بیماری، دعوت حق را لبیک گفته به دیار باقی شتافت.

ایشان با اعتقاد راسخ به مبانی نظام و انقلاب و امامَین انقلاب  عمر خویش را در راه مجاهدت علمی در پیشبرد اهداف نظام و کشور سپری کرد.

این پیام می افزاید: حمایت از ده ها طرح دانش بنیان، تألیف چند ده مقاله علمی در نشریات مختلف، ریاست دانشگاه صنعتی شریف گوشه ای از فعالیت های علمی این استاد محترم است.

بعد دیگر زندگی ایشان فعالیت های انقلابی است که از آن جمله می توان به ایفای نقش فعال در شورای ائتلاف اصولگرایان و جمنا در راستای اتفاق کلمه نیروهای انقلاب اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر مرحوم روستاآزاد برای استکبار جهانی به حدی بود که احتمال ترور بیولوژیک وجود دارد

خطر مرحوم روستاآزاد برای استکبار جهانی به حدی بود که احتمال ترور بیولوژیک وجود دارد