مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-12سياسي

جدایی شهرری از تهران به صلاح مردم نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی احداث پارکینگ ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، - رییس شورای اسلامی شهر تهران به تلاش های فراوان صورت گرفته برای جلوگیری از جدایی ری از تهران اشاره کرد و گفت: جدایی ری از تهران به صلاح مردم منطقه هم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی احداث پارکینگ ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، بازپیرایی میدان اصلی شهرری و پیاده رو بلوار شهید مدرس طی سخنانی با بیان اینکه مترو و اتوبوس کارکرد مکملی دارند، گفت: فکر نکنید، اگر مترو آمد، دیگر نیازی به اتوبوس نیست.

وی افزود: در بسیاری از مناطق شهری که دسترسی به مترو وجود ندارد، اتوبوس خلاء را پر می کند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از ابتدا با احداث ساختمان های دارای بیش از سه طبقه در شهرری موافق نبودیم، گفت: شهرری می تواند یکی از جایگاه های مذهبی و گردشگری بسیار خوب تهران باشد که از این جهت بسیار فقیر است، آپارتمان سازی در این منطقه یقیناً سود و فایده چندانی برای مالکان نخواهد داشت.

چمران به تلاش های فراوان صورت گرفته برای جلوگیری از جدایی ری از تهران اشاره کرد و گفت: جدایی ری از تهران به صلاح مردم منطقه هم نبود، شهرری همواره برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی شهرری از تهران به صلاح مردم نیست

جدایی شهرری از تهران به صلاح مردم نیست