مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 16:222022-10-12ورزشي

نشست مشترک روسای هیات های ورزشی استانی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی رییس و دبیر کل فدراسیون با روسای هیات ورزش های دانشگاهی استانی به منظور بررسی فعالیت های فدراسیون و هیات های استانی در سال جاری، - نشست مشترک مجازی روسای هیات ورزش های دانشگاهی به منظور بررسی فعالیت های ورزش دانشگاهی در استان ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی رییس و دبیر کل فدراسیون با روسای هیات ورزش های دانشگاهی استانی به منظور بررسی فعالیت های فدراسیون و هیات های استانی در سال جاری، برنامه های آتی و چالش های موجود و چشم انداز آینده فدراسیون به صورت مجازی برگزار شد؛ بنابراین گزارش در ابتدای این نشست بشیریان رییس فدراسیون ضمن تبریک هفته وحدت گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال جاری و برنامه های فدراسیون و استان ها و برنامه های هفته تربیت بدنی ارائه دادند.

رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی: در این نشست با اشاره به نقش مهم هیات های استانی در برنامه های فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی بر ضرورت مشارکت بیشتر هیات های استانی در برنامه های و تصمیم گیری های فدراسیون تاکید کرد.

بشیریان در خصوص بحث بودجه گفت: فدراسیون در تلاش است تا با رایزنی های که در حال انجام هست بتوانیم بودجه افزایش پیدا کند و در کنار این هم به دنبال استفاده از بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک روسای هیات های ورزشی استانی برگزار شد

نشست مشترک روسای هیات های ورزشی استانی برگزار شد