مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-12سياسي

نماینده شهرکرد در مجلس: جمهوری اسلامی زن نجیب ایرانی را از دیکتاتوری نجات داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه ظهر امروز (چهارشنبه 20 مهرماه) در نشست علنی مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به نقش والای زن در ایران اسلامی گفت: - نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: در فتنه اخیر عده ای اسم زن را رمز آشوب و اغتشاش کردند و نظام را متهم ساختند، در حالی که با ظهور جمهوری اسلامی زن نجیب ایرانی از دیکتاتوری پهلوی نجات یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه ظهر امروز (چهارشنبه 20 مهرماه) در نشست علنی مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به نقش والای زن در ایران اسلامی گفت: نقطه تاریخی تقابل حق و باطل این واقعیت را به تصویر می کشد که شیاطین برای به زانو در آوردن انسانیت، همواره به دنبال ایجاد تفرقه هستند و بی شک انبیا و اولیا همواره به دنبال هماهنگ کردن دل های مردم هستند.

وی افزود: درود بر امام خمینی (ره) که هفته وحدت را از آموزه های مکتب اسلام استخراج و برای امت اسلامی در عصر دیکتاتوری نظام سلطه به یادگار گذاشت و به امام خامنه ای افتخار می کنیم که با سیره عملی وحدت بخش خود، دل های آزادگان جهان را با عشق اهل بیت (ع) هماهنگ کرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس یازدهم تاکید کرد: در روز های طلیعه وحدت بر همه به ویژه مسئولین واجب است که از ازدحام تنها به اجتماع دل ها برسیم و برای حل مشکلات مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شهرکرد در مجلس: جمهوری اسلامی زن نجیب ایرانی را از دیکتاتوری نجات داد

نماینده شهرکرد در مجلس: جمهوری اسلامی زن نجیب ایرانی را از دیکتاتوری نجات داد