مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-12حوادث

ماجرای گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران شناسایی گروه تروریستی در مرز آذربایجان شرقی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: 31 شهریور امسال در منطقه عمومی آذربایجان شرقی توانستیم یک گروه تروریستی شامل یک خانم و 6 مرد را دستگیر کنیم.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: این گروه تروریستی با تجهیزات انتحاری قصد داشتند در 31 شهریور ماه در منطقه آذربایجان شرقی اقدامات ضدامنیتی انجام دهند که با هوشیاری نیروهای مرزبانی و همکاری مردم در تنگ خودآفرین، شناسایی شدند و نقشه آنان خنثی شد.

گودرزی اضافه کرد: از این تیم تروریستی انواع سلاح، دوربین و ریموت برای اقدامات انفجاری کشف شد.

وی با بیان اینکه برخی کشورها، صهیونیست های کودک کش را در خلیج فارس پذیرش می کنند اظهار داشت: در این راستا به آنان تذکر داده شده است و اکنون مجدداً به آنان تذکر داده می شود که امنیت مرزها و دریای خلیج فارس توسط مردم منطقه باید برقرار شود.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: تجربه جمهوری اسلامی ایران در چند سال گذشته نشان می دهد هر زمانی که بیگانگان در امنیت منطقه به ویژه خلیج فارس دخالت کرده اند غیر از ناامنی و تهدید چیزی در پی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند

ماجرای گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند