مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-12دانش

رشد سریع تر بافت سه بعدی روی داربست نانویی یک شرکت دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت تحلیلگران پیشرو سانا نادین با ورود به حوزه تحقیقاتی جدیدی در زمینه نانوزیست فناوری به وسیله نانوپوشش های مهندسی شده، - شرکت تحلیلگران پیشرو سانا نادین با ورود به حوزه تحقیقاتی جدیدی در زمینه نانوزیست فناوری به وسیله نانوپوشش های مهندسی شده، موفق به تولید محصول منحصر به فردی با عنوان داربست مناسب برای ایجاد بافت سه بعدی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت تحلیلگران پیشرو سانا نادین با ورود به حوزه تحقیقاتی جدیدی در زمینه نانوزیست فناوری به وسیله نانوپوشش های مهندسی شده، موفق به تولید محصول منحصر به فردی با عنوان داربست مناسب برای ایجاد بافت سه بعدی مطابق با ثبت اختراع شماره 104695 شده است.

شرکت دانش بنیان تحلیلگران پیشرو سانا نادین، پیشرو در حوزه خدمات، ایده، طرح، مشاوره و تولید نانوپوشش های مهندسی شده است.

این پوشش ها با توجه به خواص مکانیکی، اپتیکی، آبگریزی و آبدوستی، خوردگی و الکتریکی منحصر به فردی که دارند، کاربرد های گسترده ای در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و خودروسازی فراهم می کنند.

این شرکت، نانوساختار مهندسی شده ای را با روش پوشش دهی PVD بر روی لام شیشه ای ایجاد کرده است که به عنوان داربست یا اسکفلد، شرایط رشد سلول ها و تشکیل بافت را بر روی آن فراهم می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سریع تر بافت سه بعدی روی داربست نانویی یک شرکت دانش بنیان

رشد سریع تر بافت سه بعدی روی داربست نانویی یک شرکت دانش بنیان