مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 12:572022-10-12سياسي

محجوب: ادعای مطالبه گری کسی که با سلاح گرم و سرد به مردم حمله کند، محکوم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا محجوب در نشست دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور در خانه کارگر ساوه با اشاره به اغتشاشات چند روز اخیر اظهار کرد: این مهم اسباب بازی دشمنان و بهانه ای برای تحت فشار گذاشتن ایران شد.

 وی ادامه داد: آنچه را که در خیابان با آن شاهد هستیم در مقابلش می ایستیم و این انحراف در 35 کشور از سوی بیگانگان دنبال می شود.

دبیرکل خانه کارگر کشور با اشاره به استفاده از اسلحه در وقایع اخیر و اغتشاشات اظهار کرد: هر کسی که با اسلحه گرم و سرد به مردم در خیابان حمله کند، ادعای مطالبه گری او باطل است.

محجوب با اشاره به اساس فعالیت بنیاد سوروس بنیاد جامعه باز، آمریکایی بیان کرد: این بنیاد در سال های 2018 و 2019، حدود 3 میلیون دلار برای حمایت از وقوع یک انقلاب رنگی در بلاروس علیه الکساندر لوکاشنکو رییس جمهوری سوسیالیست این کشور که متحد نزدیک روسیه نیز بود، هزینه کرد.

وی تصریح کرد: بنیاد اعانه ملی برای دموکراسی بخش زیادی از بودجه خود را صرف آموزش جوانان فعالان برای سازمان دهی سیاسی، تقویت سازمان های غیردولتی و تأمین مالی رسانه های مستقل و مخالف لوکاشنکو می کرد زیرا این بخش ها نقشی اساسی در تلاش برای تحریک مخالفان و اعتراض ها علیه لوکاشنکو داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محجوب: ادعای مطالبه گری کسی که با سلاح گرم و سرد به مردم حمله کند، محکوم است

محجوب: ادعای مطالبه گری کسی که با سلاح گرم و سرد به مردم حمله کند، محکوم است