مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 12:122022-10-12سياسي

ثبت 1563 شکایت در بازرسی کل چهارمحال و بختیاری/ 792 مورد صحت نداشت


از یک هزار و 563 شکایت واصله در 6 ماهه اول سال، 792 مورد که مربوط به فساد بوده بعد از بررسی و عدم صحت بایگانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی احمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: گزارش های جرائم و تخلفاتی که توسط مردم یا دستگاه های نظارتی و یا از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات واصل می شوند و به پرونده می رسند در جلسه شورای اداری آسیب شناسی می شوند.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی گزارشات به دلیل عدم صحت بایگانی می شود، خاطرنشان کرد: طبق گزارش هایی که از سامانه وضعیت عملکرد دستگاه ها گرفتیم فراوانی جرائمی که گزارش شده و منجر به صدور حکم توسط مراجع قضایی شده در سطح استان کاهش داشته و ارتقای سلامت نظام اداری در استان را شاهد هستیم.

وی افزود: از تعداد یک هزار و 563 شکایت واصله در 6 ماهه اول سال، 792 مورد که مربوط به فساد بوده بعد از بررسی و عدم صحت بایگانی شده است و 592 مورد شکایت واصله که دغدغه مردم بوده نیز در سامانه ثبت شده است.

احمدی بیان کرد: سه مورد گزارش انفصال از خدمت کذب نیز به دست ما رسیده بود که شناسایی و مشخص شد که مشکلی وجود نداشته و فردی که گزارش گر فساد بود اخبار کذب ارائه داده اما نباید اجازه دهیم برخی افراد چهره مدیران خدوم را آلوده کنند که این در شان نظام جمهوری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1563 شکایت در بازرسی کل چهارمحال و بختیاری/ 792 مورد صحت نداشت

ثبت 1563 شکایت در بازرسی کل چهارمحال و بختیاری/ 792 مورد صحت نداشت