مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-12سياسي

توسعه افق های بلند آن چیزی است که از روستاآزاد به جا می ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جبلی، رییس دانشگاه صنعتی شریف در مراسم تشییع پیکر محمدرضا روستاآزاد، استاد دانشگاه صنعتی شریف گفت: - رییس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه از خود عبور کردن و هجرت کردن مسیری است که ما از روستاآزاد می شناسیم، گفت: توسعه افق های بلند آن چیزی است که از روستاآزاد به جا می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جبلی، رییس دانشگاه صنعتی شریف در مراسم تشییع پیکر محمدرضا روستاآزاد، استاد دانشگاه صنعتی شریف گفت: مرحوم روستاآزاد بدون هیچ ملاحظه و کم و کاستی عمل می کرد و بنده واقعا امروز فکر نمی کردم که یک مشاور حی و حاضر را از دست بدهم و در مراسم تشییع پیکر او شرکت کنم.

وی گفت: بنده روزی که می خواستم برای فرصت مطالعاتی به خارج از کشور بروم نزد استاد روستاآزاد رفتم تا از او خداحافظی کنم او یک کلمه به من گفت که خودت باش و استاد روستاآزاد همه جا خودش بود.

همچنین حجت الاسلام رستمی، رییس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: مسیر حرکت به سوی خدا مسیری است که پیش پای همه ما است و این مسیر آغازی برای همه ما خواهد بود از این رو باید خودمان را برای آن روز آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه افق های بلند آن چیزی است که از روستاآزاد به جا می ماند

توسعه افق های بلند آن چیزی است که از روستاآزاد به جا می ماند