مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-12اقتصادي

چهارمین حضور مبتکران گلدیران در نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران


اساساً سیستم های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی، نقش اصلی در کنترل آلاینده ها و ایجاد هوای پاک در پروژه ها ایفا می کنند و از طرفی مبالغ قابل توجهی را در هزینه های اولیه پروژه به خود اختصاص می دهند.

- بهمین علت، کارفرما همواره در تلاش است که مناسب ترین برند را برای خرید سیستم تهویه مطبوع انتخاب کرده تا بتواند سال های سال بدون نگرانی و درگیریِ خاصی از سیستم خود نهایت بهره وری را داشته باشد.

در انتخاب این برند حضور تیمی متخصص در زمینه طراحی، مهندسی و مشاوره سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و تاسیسات ساختمان نکته ای است که در ادامه بدان می پردازیم.

از عوامل موثر در انتخاب برندی معتبر حضور مشاورآشنا با ظرفیت ها و مشخصه های متنوع می شد که توانایی خود رادر ارزیابی دستگاهی، توصیه محصول و انجام پروژه نشان داده است.

در کنار بکارگیری برندهای معتبر و شناخته شده در ساخت دستگاه، تأمین قطعات و متریالِ مورد نیاز برای ساخت دستگاه، ارائه مشخصات فنی دقیق نیز از طرف مشاوری کاردان در راستی آزمایی ظرفیت و کیفیت دستگاه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

اصل بودن برندهای اعلام شده توسط مشاور از دیگر مطالباتی است که می بایست در نظر داشت؛ چراکه بعضی از برندهای مطرح در ساخت تهویه مطبوع، نمونه های مشابهی دارند که ساخت کمپانی اصلی نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین حضور مبتکران گلدیران در نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران

چهارمین حضور مبتکران گلدیران در نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران