مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 08:572022-10-12اقتصادي

دستمزد نجومی تعمیرکاران افغانی در یاسوج/اصناف و صمت بی خیال جیب مردم؟!


برخی از اتباع خارجی در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص اتباع افغانی در شهرهای مختلف از جمله یاسوج بازار داغی برای خود ایجاد کرده و قیمت های آن چنانی روی دستمزد تعمیرات از جمله صافکاری و نقاشی خودروها می گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آن گونه که پلیس اعلام کرده استان کهگیلویه و بویراحمد در تصادفات فوتی و جرحی یکی از استان های اول کشور به شمار می رود که هر ساله به آمار تصادفات اضافه می شود و در این بین تعمیرکاران خودرو بازار خوبی برای خود ایجاد کرده اند.

اما در این بین برخی از اتباع خارجی در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص اتباع افغانی در شهرهای مختلف از جمله یاسوج بازار داغی برای خود ایجاد کرده و قیمت های آن چنانی روی دستمزد تعمیرات از جمله صافکاری و نقاشی خودروها می گذارند.

قیمت های تعیین شده توسط اتباع افغانی به خصوص در شهر یاسوج تقریباً 2 تا 3 برابر قیمت های تعمیرکاران بومی و داخلی استان است اتباع خارجی و افغانی هایی که به بهانه کیفیت خدمات، قیمت های نجومی خود را روز به روز بالاتر می برند و البته مردم به همین واسطه کیفیت، مراجعات بیشتری به آن ها نسبت به صافکاران و نقاشان بومی و داخلی استان دارند و چاره ای هم جز این نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد نجومی تعمیرکاران افغانی در یاسوج/اصناف و صمت بی خیال جیب مردم؟!

دستمزد نجومی تعمیرکاران افغانی در یاسوج/اصناف و صمت بی خیال جیب مردم؟!