مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 08:372022-10-12ورزشي

علی کریمی چگونه لیدر ناآرامی ها در توییتر شد؟


داده کاوی ایرنا نشان می دهد حضور و فعالیت چشمگیر حساب منتسب به علی کریمی در دوران ناآرامی های شهریورماه و موضع گیری های جنجالی او، شبهاتی را در خصوص چگونگی فعالیت و انگیزه های صاحب این اکانت در میان فعالان مجازی به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علی کریمی یکی از چهره هایی بود که نامش در جریان ناآرامی های شهریور 1401 بارها شنیده شد.

چهره ای ورزشی که با وجود برخی اظهارنظرهای نادر، انتظار این حجم از موضع گیری از وی نمی رفت و همین سبب شد برخی وی را پدیده ناآرامی های شهریورماه بنامند و عنوان لیدر معترضان را به وی نسبت دهند.

از سوی دیگر، طیف مقابل با اعلام انزجار و براعت از کریمی، درخواست بازداشت و توقیف اموال وی را امضا کردند و این گونه کریمی با توییت های کوتاه اما جنجالی اش سبب ایجاد نوعی دوقطبی میان طرفداران و مخالفانش در فضای مجازی و واقعی شد.

گروه داده کاوی ایرنا به منظور بررسی فعالیت علی کریمی در توییتر فارسی و آنالیز کمی و کیفی عملکرد او در این بستر، به تحلیل حساب توییتری وی پرداخته است: تصویر پروفایل واقعی و جعلی حساب توییتری علی کریمی از دسامبر 2017(آذرماه 96) آغاز به کار کرده و در این مدت فقط 65 توییت منتشر کرده که به طور متوسط ماهی یک توییت زده است که به خوبی نشان از عملکرد بسیار پایین وی در توییتر در مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی کریمی چگونه لیدر ناآرامی ها در توییتر شد؟

علی کریمی چگونه لیدر ناآرامی ها در توییتر شد؟