مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 22:372022-10-11سياسي

جشن عاطفه ها در مدارس رودان برگزار شد + عکس


جشن عاطفه های در مدارس رودان برگزار و کمک های نقدی دانش آموزان رودانی برای دست گیری از دانش آموزان کم بضاعت به صندوق های عاطفه ها ریخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، آیین  جشن عاطفه ها با عنوان مهر در انتظار مهر با حضور  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش، مدیر دفتر نماینده مردم شرق هرمزگان در خانواده های کم برخوردار می شود.

وی در ادامه افزود: شهدای این نظام بهترین نمونه های از خودگذشتگی هستند چرا که با نثار جان عزیزشان از ملت و کشور دفاع کردند و این مورد از مهمترین نمونه های ایثار و انفاق با جان است.

کرامتی با بیان اینکه یاری رساندن به دیگران از خصلت های مومنین واقعی است خاطرنشان کرد: دستان کوچک شما گرما بخش دلهای دانش آموزانی است که نیاز مبرم به لوازم تحصیلی دارند و امروز با کمکهای شما شادی بر قلبها و لبخند بر لبهای آنها نقش می بندد.

احمد فولادی سرپرست مدیریت آموزش و پروردان شهرستان رودان نیز جشن عاطفه ها را تجلی گر فرهنگ مهر ورزی و تمرین تعاون و همدلی عنوان کرد و گفت: توسعه و مشارکت از اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و از مهمترین مولفه های رشد و ترقی نظام تعلیم و تربیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن عاطفه ها در مدارس رودان برگزار شد + عکس

جشن عاطفه ها در مدارس رودان برگزار شد + عکس