مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 22:372022-10-11بين الملل

سیاسی کاری و اسلام هراسی؛ دلایل مخالفت فرانسه با میزبانی قطر در جام جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرانسوی «لوموند» اخیراً با انتشار مطلبی به درخواست ها برای تحریم جام جهانی قطر و عدم پخش این مسابقات در برخی شهر های فرانسه برای پرداخت؛ - مردم و فعالان قطری ضمن اظهار ناراحتی از مخالفت های فرانسه با میزبانی کشورشان در جام جهانی، دلایل این امر را سیاسی کاری و اسلام هراسی می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرانسوی لوموند اخیراً با انتشار مطلبی به درخواست ها برای تحریم جام جهانی قطر و عدم پخش این مسابقات در برخی شهر های فرانسه برای پرداخت؛ مطلبی که واکنش هایی از سوی قطری ها به همراه داشت.

طبق گزارش وبگاه خبری-تحلیلی عربی21 ، روزنامه لوموند اخیراً در یادداشتی این درخواست ها برای تحریم جام جهانی قطر را تکرار کرد؛ امری که موجب یک ناراحتی در این کشور عربی شده و آن را آماده ی پذیرفتن یک شوک فرهنگی در آستانه میزبانی از رویدادی بزرگ در ماه نوامبر آینده کرده است.

بنیامین بارت در مقاله ای نوشت: دوحه هم اکنون ترکیبی از هیجان و دلهره را در شروع شمارش معکوس روز های باقی مانده تا افتتاحیه جام جهانی تجربه می کند.

علاوه بر احساس نگرانی گسترده، حالا قطری ها مفتخرند که به عنوان اولین کشور عربی میزبان این رویداد جهانی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسی کاری و اسلام هراسی؛ دلایل مخالفت فرانسه با میزبانی قطر در جام جهانی

سیاسی کاری و اسلام هراسی؛ دلایل مخالفت فرانسه با میزبانی قطر در جام جهانی